Reklamační řád

1. Úvod

Úvodní ustanovení

1) Tento reklamační řád je vystaven společností: Název: Michal Vachutka,sídlo: Dlouhá 591, 25067 Klecany,IČO: 67277829 (dále jen „Prodávající“).

2) Tento reklamační řád upravuje postup při reklamaci zboží a služeb, zakoupených nebo realizovaných u naší společnosti.

2. Právo na reklamaci

1) Zákazníci mají právo reklamovat zboží nebo služby, které jsou vadné nebo neodpovídají popisu. 

2) Práva a povinnosti Prodávajícího a zákazníka ohledně záruky Prodávajícího za jakost zboží při převzetí a práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

3. Lhůta pro reklamaci

Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od zakoupení zboží.

Reklamaci služby-provedená oprava vozu, je možné reklamovat v zákonem stanovené lhůtě 14 dní od dokončení opravy a převzetí vozu.

4. Co všechno lze reklamovat u provedené opravy vozu

Zákazník má právo reklamovat cokoliv, u čeho má podezření na snížení užitných vlastností vozu.

Například:

1) Výsledek opravy neodpovídá sjednaným podmínkám.
2) Během servisních oprav dojde k poškození jiných dílů, než byly opravovány.
3) Autoservis neprovedl slibovanou opravu.

5. Postup reklamace a doložené doklady

Nalezněte všechny nedostatky opravy. 

Vyplňte reklamační protokol – ke stažení zde nebo v servisu Autoservis Letňany.

Dejte dohromady všechny podklady související s opravou, např. fakturu, diagnostiku vozu.

Vše nám zaneste do servisu nebo zašlete elektronicky. Po obdržení reklamace Vám potvrdíme zahájení reklamačního procesu.

6. Podmínky přijetí reklamace

1) Při uplatňování záruční opravy (výměny) u zboží, je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží.
2) Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
3) Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem.
4) Pokusy zákazníka o opravu zboží/služby jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
5) Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží nebo nepopíše konkrétně reklamovanou službu, která byla provedena v našem servisu, vyhrazuje si prodejce právo prodloužit zákonem stanovenou dobu (tj. 30 dnů od přijetí reklamace).
6) Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.

7. Vyřízení reklamace

Reklamace zboží bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Možné způsoby řešení reklamace jsou: oprava zboží, výměna zboží nebo vrácení peněz.

Reklamace opravy vozu bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Možné způsoby řešení reklamace jsou např.: oprava, výměna vadného dílu, atd.

8. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje poskytnuté v souvislosti s reklamací budou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.